Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

19 Mart 2018 Pazartesi

Meral Meri / Esmer Sesler

Sabah uyandım ve evi dağınık gördüm
Tıpkı kalbim ve ruhum gibi darmadağınıktı.
Bir şarkı çaldım,şarkı bile acı çekiyordu;
Bir kadın ruhunu kaybetmişti,
Tıpkı benim gibi o da dağınıktı.
Akşam oldu ve sokağa çıktım,
Hafiften yağmur yağıyordu,
Ellerim mantomun ceplerini yalnızlıkla dolduruyordu.
Yürüyordum ve caddeler ıslanıyordu,
Tıpkı gözlerim gibi.
Bir bara girdim adı 'Esmer Seslerdi'
Önce anlamadım, neden Esmer Seslerdi
Barmen, ne içersiniz diye sordu
Ona dedim ki; bir Esmer ses -dedim ve barmen gülümsedi.
Kimden diye sordu?
O an anladım ki; bu barda yalnızca
Esmer Seslerin şarkıları çalınıyordu.
Düşündüm ve ona dedim ki;
I'd Rather Go Blind - Etta James
Ve ekledim; oğlan kızı terk etti...

Meral Meri / Esmer Sesler

(Etta James Anısına)

Artist: by Thomas Saliot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder