Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

10 Mart 2018 Cumartesi

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar /Düşüş

...
Sana demiştim her şeyin açıklaması vardır, en çirkin kötülüğün bile bi açıklaması var...
Çünkü ölümün dışında her şeye yetişir kurtarır korur sahip çıkar onarabilir insan.
Ama bunu insan olup istemesini bilmek zorunda -bu kudreti tanımak o kadar da zor değil,mecburunda!
Ben bu farkı tanıyorum ve onun her zaman bizimle olması gerektiğine inanıyorum ,yani olması gerektiği gibi.
Birçok yolu var bunun biliyorum;
İster mor,
İster turuncu,
İster sarı,
Dilersen mavi -
Belki de yeşil.
Birçok yolu var bunun biliyorum,
Siyahı seçmek zorunda değiliz;
Bu yıkıntıda kalmak zorunda-kalıp yok olmak zorunda değiliz.
Herkes her şeyin kendine göre normal olduğunu iddia ediyor...
Ben bunu kabul etmiyorum,bu çirkinliği bu düzensizliği kabul etmiyorum;
Biliyorum ki ölü bir bedenle hiçkimseye hiçbir şeyi anlatamam.
Buradayım ve anlatıyorum kanlı canlı, yok sayamazsınız bu gerçeği-
Çünkü bu gerçek bu yaşamsallık bu ölümlülük bi bana ait değil.
Kendime inandığım kadar hatırlatıyorum bu kadar düşmek zorunda olmadığımızı.
Birçok yolu var bunun biliyorum;
İster mor,
İster turuncu,
İster sarı,
Dilersen mavi-
Belki de yeşil.
Birçok yolu var bunun biliyorum,
Siyahı seçmek zorunda değiliz;
Bu yıkıntıda kalmak zorunda-kalıp yok olmak zorunda değiliz.

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar /Düşüş

11.03.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder