Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

7 Haziran 2018 Perşembe

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar /Bu Platformda Kayıp Parça Desteği Var


Ne kadar çok parçalara bölündünse onun ardında olan şeyin adı gerilemedir
Eğer şimdi bölünmenin son çeyreğindeysen bu duraksamadır
Ve işin sonunda hala bulmacanın parçaları yan yana gelme cesaretinde değilse
Bu da yükselmenin altyapısıdır
Endişe edip pes etmeni istemem; kendini olabildiğince kirletmeni isterim
Ki taşın aldında eller çoğalsın
O taş ki canlıdır- canlı olan her şeyse sabır,sevgi ve emek bekler
Biliyorum, havalar çok ısındı, biliyorum, bayılıp -ayılanlar da oluyor
Biliyorum, ölüm de hep unutuluyor en vazgeçilmez zamanlarda
Ama işte..bir dengenin beşiği var önünde
Biz başlangıcı yaymak için gelmiş değiliz
Biliyorum,çünkü canlıyım hala
Canlı olan her şeyse sabır,sevgi ve emek bekler
Ne kadar çok parçalara bölünsen
O kadar hamsın
O kadar çeyrek
O kadar duraksama
Ve o kadar da kirlisin
Biliyorum mayıs şekersiz
Haziran tuzlu
Temmuz umutlu
Ve ağustos şekerli
Ama işte ..bir dengenin beşiği var önünde
Biz başlangıcı yaymak için gelmiş değiliz
Biliyorum,çünkü canlıyım hala
Biliyorum, çünkü kirlenmek güzeldir
Böylece hiçbir başlangıçla sınırlamazsın kendini
İzlemen, izletmen ve yükselmen dileğiyle
Sakin ve ihtiyatlı; aynı zamanda da bir mucizeyle kal
Çünkü sen hala canlısın
Bu yüzden toplanmak güzeldir ya zaten...

Meral Meri /Salyangozdaki Yosunlar /Bu Platformda Kayıp Parça Desteği Var

07.06.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder