Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

3 Ağustos 2020 Pazartesi

Hiç ölmeyeceklermiş gibi o yaşayanlara lanet olsun! Meral Meri

Hiç ölmeyeceklermiş gibi o yaşayanlara lanet olsun!
Bugün mal -mülk davası güdenlere lanet olsun!
Herkesin kendine göre bir derdi var, diyenlere lanet olsun!
Kahpece oyun kuranlara lanet olsun!
Lanet olsun sadece ben- ben, diyenlere!
Allah'ın gazabı onların üzerine olsun!
Korkmuyorum it sürüsünden!
Kadına el kaldıranlardan!
Erkeğim diye, ortalıkta dolananlardan.
Irz- namus düşmanlarından.
Sahipsizleri sömürenlerden.
Din kisvesi altında her haltı yiyenlerden.
İkiyüzlü kalleşlerden.
Kadınların fesatlığından ve fitnesinden...
Planlardan, tuzaklardan, hilelerden...
Korkmuyorum!

Sizler böyle ve nice pislikle yaşayıp sürünebilirsiniz belki...
Ve sesinizi kısmalarına izin verebilirsiniz belki...
Sürekli ağlayabilir ve yapacak hiçbir şey yok diyebilirsiniz belki...
Kimseye doğru düzgün güvenemeyebilir...
Ve gerçekten de korkabilirsiniz belki.
Ama korkmayın!
Sınav dünyasındayız.
Bir adaletsizlik karşısında susmayın!
Hastasınız diye, hastalığınızı sakın saklamayın!..
Bu dünyada yapayalnız olabilirsiniz belki...
Belki bunu çoğu kez ölmek isteyecek kadar ağır bir biçimde hissedebilirsiniz...
Korkmayın!
Korku esirliktir çünkü!

Size ananızı -babanızı unutturanları hayatınızdan çıkarmaktan korkmayın!
Para-pul için ihanet etmekten sakının!
Devir teknoloji devri diye, milletinin kırmadığı ceviz yok...
Öncesinde de bu böyleydi...
Her şeyden çok varmış da, daha -daha ve dahası diyenleri insan yerine koymaktan vazgeçin!
Saflarınızı sıkılaştırın!
El oğlu el kızı girince geldiğiniz yeri unutmaktan sakının!
Etliye sütlüye karışmam ben, diyenleri ciddiye almayın!
Bu dünyada sadece kendiniz için yaşamaktan kaçının!
Ezbere yaşamayı reddedin!
Daima araştırın ve öğrenin ve tecrübe sahiplerinden öğüt alın ve bu öğüdü kullanın!
Rahatsız olduğum nice şey var...
Nefes almaktan unutandığım nice şey var.
Densizlerle mücadele etmekten usandım!
Kendine ve topluma karşı sorumsuz davranışlardan yıldım!
Nice örnek var; bize dışarıdan saldırmıyorlar...
Bize daima içeriden saldırıyorlar.
Çetin bir ihanettir bu!
Biliyorum, nice insan bu sıraladıklarımdan şikayetçidir...
Ve daha sıralamaktan utandıklarımdan şikayetçidir.
Elbette Allah, şikayetleri görüyor.
Ama kul da görsün diye buraya yazdım!

Ben bugün bir ananın ağlayışları karşısında yerin dibine girdim!
Yaşadıklarım karşısında yerin dibine girdim.
Bir kardeşimin feryadı karşısında yerin dibine girdim.

Biliyor musunuz, bazen ciddi ölçüde utanç ha deyince anlatılmıyor!
Herkes görevini yapsa biz bu noktada olmazdık.
Bu dünya rahatlık dünyası değil, amenna...
Ama aklımız var irademiz var...Niçin daima kötülük kazanıyor?
Niçin şer başımızdan düşmüyor?
Dönüp kendimize bir bakalım...
Bu o kadar da zor değil.
Biliyorum, insan olmak kolay değil, insan kalmak güç.
Siz kolay olanı seçerseniz, kazancınız da o doğrultuda yitip gider tez vakitte.
Mahallenizde cenaze olur bilmezsiniz, hasta olur görmezsiniz.
Her şeyi yaparken kılıf hazırlar öyle yola düşersiniz.
Üç maymun olunca insan sayarsınız kendinizi.
Geç bunları!
Kimse için yaşamıyorum, kimseyi memnun da edecek değilim.
Haysiyetsizce yaşamayı reddediyorum!
Ve böyle karakter yoksunlarına açıkça lanet okuyorum!
Ve meydan okuyorum!
Bu gibi vasıfsızları zerre kadar ciddiye almıyorum!
Bu iş kafelerde nargile içmeye benzemez aga.
Sigara içip, çekirdek çitleyip de oturduğu ortamını pisletmeye de benzemez!
Akıl başta gezmiyorsa o halde ayak altındadır.
Böyle aklı da çiğnemek müstahaktır kanımca.

Hiç ölmeyeceklermiş gibi o yaşayanlara lanet olsun!

Meral Meri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder