Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

11 Ağustos 2020 Salı

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Merhaba

 


Barınacak bir yer bulmam gerekiyordu...

Belki de sarmaşıkların arasında yaşamalıydım artık;

Güneşin son demleri tenimi okşamalı,

Ve saçlarımı örmeliydi,

Yere bir saç telim düşse...

Alıp onu öpmeliydi.

Artık beni savuran şeyin adı o fırtına değil,

o rüzgar olmalıydı, diyebilmeliydim ona.

Ve böylelikle gizli bahçemi açığa çıkartabilirdim...

Sevgiye, saygıya ve hürmete aşıklar gibi.

Karpuz çekirdeklerimi ekebilirdim hemen oracıkta o an o tarlaya.

Merhaba sana, merhaba beni sarıp sarmalayan kişi.

Merhaba sana, merhaba canıma can olan kişi.

Merhaba sana, merhaba senin yaşamına ortak olan tüm güzelliklerine-

Ve hüzünlerine kocaman bir merhaba, diyebilmeliydim...

Yeniden doğmaya cesaretim olduğunda.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Merhaba 


12.08.20.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder