Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

8 Ocak 2015 Perşembe

Kucağımızda Bir Kedi Sevdası

Kucağımızda Bir Kedi Sevdası 

Kucağınızdan o kedi sevdasını, saltanatını devraldım
Üstüm başım kedi yuvası,kucakladığım şiirler de öyle
Ve insanlara uzaktan bakar oldum
Çünkü yakınlıklarından aldım vaktiyle
Şimdi onlarcası içimde
İçinize girip yuvalar yaptım
Ahlarınıza uğradım,yakınlaştık gene
Yine de merdivenlerin ortasında ömrüm kalakaldı
Şimdi çok sizsizim,ama kedileri, onları kucağıma aldım
Sessiz ve şaşırmış bir ülke oldum
Dilimden çeken çekene
Sessizlikte boğulan boğulana
Ülkesiz kalan kalana
Şimdi bir dünya içindeyim
Bir ses
Bir dil
Bir dünya ki sorgusuz, buyur eder içeri beni
Ne garip; hala kediler kucağımda,düşmemişler-
Bir ses
Bir dil
Binlerce dünya oldum,
Ne garip; yine de içimi sizlerle doldurdum
Ama kediler,onlar hala kucağımda bir yuva.

(Meral Meri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder