Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

1 Ocak 2015 Perşembe

Yabancı -Meral Meri

Yabancı
-
Başladım bugünden sevmeye,
Olgunlaşmamış yüreğimle.
Şahane günler için,
Umut için,
Güvercinler biriktirdim.
Nasıl geldiysem bu şehre;
Başladım onu bugünden sevmeye.
Anladım ki; anlaşılmak hiçe
Giden bir günden geriye kalmakmış.
Oysa bugün yenildiğime aldandığım günmüş!
Dinle!
Ve
İzle!
"Duyumsa kendini,"dediğim gün- bugünmüş.
Yarınlara yetişmekse hep bir bahane.
Darılmışlığımız vardı,ey yabancı!
Ey hiçlik denizinden çıkmayan pir!
Ey şehirlerin kışı,ağlama!
Bu yaşlılıklar sana vedaya gelmiş.
Dinle!
Rüzgar da coşmaya gelmiş,izle!
Sevgi ruhundan çıkmaya veda etmiş!
Kal yabancı kal ,kal da gör!
Yerde iken ayağa kalkmak da neymiş?
Herkes yukarıya çıkmışken,sen düşenlerden değil de
Yerde olmanın haşmetini bi izle ,ve gör!
"Başladım bugünden sevmeyi "de,
Ve
İyi bil ki yabancı;
Herkes azalarak sevemez-herkesi bugünlerde!
(Meral Meri)
02.01.15.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder