Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Ocak 2015 Salı

Şarkının Kalbi -Meral Meri

Şarkının Kalbi
-

Gözlerine bakmalıyım
Biliyorum, onlar şimdi çok uzakta
Ama biliyorum,kalbi kalbimle çarpıyor
Burada durup,ona şarkılar söylüyorum
Uzak bir kente doğru sesleniyorum
Kuşların şarkılarını nasıl duyumsuyorsa 
Biliyorum,o şimdi beni işitiyor
Kalbi benim için çarpıyor
Biliyorum,şimdi dudaklarımdan dökülen sözcükler yalnız ona ait
Ve biliyorum;her yer bir gün birleşecek kadar aşıktır birbirine 
Buradan ona kalbimi sesime katıp bulutlara ekliyorum
Ve yıldızlar onu öpecektir yerime,biliyorum.
Ve aşk, asla yoksul olmayacak kadar cömerttir kalbe.biliyorum.

(Meral Meri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder