Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

18 Ağustos 2019 Pazar

İnsan dinini tanımadan, kendini tanımadan "eline ,beline,diline" yöneliyorken sürekli ...ben nasıl olur da orası diyebilirim sadece? ... Meral Meri

...
O birine bağımlı olmadan her şeyle bağ kuran biri...
Yani tamamen özgün ve salt.
Sen böyle değilsin, o da böyle değildi...
Sizler birilerine bağlı olarak bir lisan elde etmişsiniz...
Ben bu değilim. O da değil...
O yüzden sizler sürekli kavga edecek bir şeyler bulabilir ve zamanı böyle değerlendirerek yaşayabilirsiniz...
Ama bunlar bana çok uzak şeyler...
Bu oyunlara çok kez zaman zaman katılsam da her zaman kürkçü dükkanına geri döndüm,yani kendime,yani içime yani dışımın aktığı o denizlere...
Ne yahudiler,ne ermeniler, ne hıristiyanlar ne o ne bu...
Ne kötü bir kalp ne de iyi bir yürek...
Hiçbiri bu dünyadan aykırı ve kopuk bir dengesizlik değilken ben nasıl olurda bir şey olabilirim tek başıma ya da birine bağımlı olabilirim gene tek başıma?
Şimdi anladın mı? Ben neden yapamam herkesle?
Neden tam olamam?
Neden yenilik diye o olamam? Çünkü ben zaten oldum... bittim ya da bitmek üzereyim...
Yeni bir doğum söz konusu değil benden...
Bundan dünyaca uzağız ve hala bir sav peşindeyiz.
İnsan dinini tanımadan, kendini tanımadan "eline ,beline,diline" yöneliyorken sürekli ...ben nasıl olur da orası diyebilirim sadece?
...

Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder