Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Ağustos 2019 Cumartesi

Meral Meri /Deniz Fenerine Yolculuk / Mektup Ve Yağmur

Ben geldim diyorsun yani...
Giderayak hem de?
Ama şiirler yazdım, şiirleri sana yazdım!
Okudum üfledim de öyle gidiyorum diyorsun yani?
Denize indim, ama bir simit alıp da öyle indim...
Bir martıyla sohbet ettim...
Ama o sendin; ben seninle ettim o sohbeti diyorsun yani?
Hem de giderayak?
Ama denizin kokusuna benzemez ki benim kokum;
Ben bir balık değilim.
Sonra simitçi Ahmet ağabeyin o çok taze o çıtır dediği simitleri de...
Falanları da filanları da değilim; hatta o çok övüne durduğu planları hiç değilim...
Kim olduğumu söylemediler mi sana?
Eğer söylemiş olsalardı,
Eğer bilmiş olsaydın;
Gidera
yak yazılmış şiirlere hiç yüz vermeyeceğimi iyi bilirdin.
Bence sana benimle ilgili hiçbir şey söylememiş...
Yazık, bu koskocaman İstanbul da ayıp etmiş canımmm gönlüme!
"Seni seviyorum!" demeden nerelere gidiyorsun a, yarim?
Hem kim dedi sana, benim mektuplarla aram iyi diye?
Bu koskocaman bir yalan...
Benim aram yağmurlarla iyidir; yağmur eteklerimdedir...
Otlarsa dizlerimde diz boyu güzeldir!
Deniz ise denizlerde güzeldir ancak.
Kim demiş,o gözlere de yakışır diye?
Onu diyen bir kere halt etmiş; diyemedin mi ki; bir daha böyle halt etmeyesin?
Bence arada sen de bir şeyler demelisin!

Meral Meri /Deniz Fenerine Yolculuk / Mektup Ve Yağmur

17.08.19. İst.

A rainy day in Istanbul, Edward Seago. English (1910 - 1974)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder