Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

1 Ağustos 2019 Perşembe

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Mavi Işıklar Altında

Merdivenleri bilirdin sen,
Onlar ki; her zaman değişirdi anılar arasında...
Tıpkı kamburlu bir gövde gibi.
Ve daima tutunacak bir şeyler ararcasına...
Şişeler toplardın sen gözlerin kapalı;
Esrik de olsalar yine de fırlatıp atılmış mavi ışıkların vardı bir köşede yanıp duran.
Sen onları şekerlerini emen bir kahveye benzetirdin.
Ve farelerin doğum yapmışlığına.
Niçin bilmem, anlamak da güç...
Tuzaklara boyun eğmeden yaşamaktan bahsederdi hep kuşların.
Rüzgardı derdim, rüzgardır o
Yaprağına fısıldayan mevsimler gibi.
Her gün yaptığın nedir ki, kalabalık isimler arasında kaybolmaktan başka derken,derken...
Gün yine sona ererdi ve sen,sen yine de uyanmazdın...
Ben,ah ben, ben ise bu merdivenleri öğrenmişliğimle kalmıştım.
Zira ışıklar bana uzaktı anılar ise çok yakın.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Mavi Işıklar Altında

02.08.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder