Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Mart 2020 Cuma

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri (III)

Bugün evvelâ kendimi düşündüm Muallâ,
Dedim ki: Neden tahammül edemiyorum bazı moronlara?
Bazen ait olamamak ne kötü bir iştir ah, bir bilsen Muallâ.
Ama tahmin edebiliyorum, sen üzme o tatlı canını e mi?.
Ben baş edebiliyorum.
Zaten herkes kendini bir parça evet, ve bir parça hayır, olarak görür bu dünyada...
Sen yeter ki, beni her gün gör Muallâ.
Ben seni hep görürüm; o yerinde sabit dağlar gibi.
Ama dersen ki; sen nehirleri, ırmakları, denizleri de takip et!
Ben senin için onları da izlerim-
Sen yeter ki, beni her gün gör...
Kaçırma, o bazı kendini bilmez yoksullar gibi.

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri (III)

20.03.20.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder