Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

19 Mart 2017 Pazar

Benim Sevgili Dostum- I

Benim Sevgili Dostum- I
~
İstasyondaki tüm inen yolculara
Dikkatle baktım.
Ama o inen yolcuların arasında yoktu;
Bekledim- insan ömrümce bekledim,
Sanırım bu yeterli değildi,
Onca zaman geçmişken aradan.
Mevsimlere inat hâlâ ilk günkü gibi,
Beni heyecanla karşılamıştı.
Sanki hiç ayrılmamıştık .
Ve zaman oracıkta donmuştu, hafızalara inat.

Şimdi ben gittim,
Tekrar geldim ,ama sen yoktun.
Var olan bir şey vardı;
Seni ne zaman hatırlasam,o hatıralar
Beni altüst etmeye yetiyordu;
Çünkü zaman zaman,karşıma o kadar canlı çıkıyordun ki,
İçimden bir şeyler kopup sana ulaşıyordu.
Şimdi hatırlamıyorum kaç zaman geçtiğini,
Yıllar geçti bunu biliyorum.
Sen en iyi dostumdun.
Bir gün seninle yeniden kavuşacağız...
Ve sana söz veriyorum;
Seni sevdiğim gibi, seveceğim yeni seni...
Benim sevgili dostum.

Meral Meri

29.03.12.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder