Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

12 Mart 2017 Pazar

Her Şairin Bıktığı Bir Şiiri Vardır-Meral Meri

Her Şairin Bıktığı Bir Şiiri Vardır
-
Mesela bir şiir düşünüyorum
Bıkmak üzerine
Ceketimin iç cebine atıyorum elimi
Bir kağıt ,bir kalem aşkı olacaktı diyorum
Şurada,içimde,ta içine erişen cinsten
Ama yoktu; devir sıkılma devriydi
Aşkını unutma devri
"Her şairin bıktığı bir şiiri vardır." sözü bir üstada aitti...
Sıkılmak üzere şiirler biriktirirken ben de
Aldım karşıma seni, ta içine ulaşıncaya dek
Uzun uzun baktım sana,
Sıkıldım senden,diye ilave eki olmaksızın
Şiirimi yazdım ,yeni nesillere
Bol bol sıkılsın-sıkılalım diye
Elmadan bahsederiz belki bir aşk günü
Belki şapkadan
Belki garipliğimizden
Belki bir iki adım aşklaşırız seninle
Bir engel esnasında
Barışırken şiirlerimiz...

Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder