Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

19 Mart 2017 Pazar

Benim Sevgili Dostum -II

Benim Sevgili Dostum -II

Alışmak sana dostum;
Alışmak bilirsin çok can yakar
Ta... şuram yanar, sol alt köşem!
Boğazım düğüm düğüm oluverir.
Gözlerim doluverir...

Alışmak sana dostum;
Alışmak büsbütün
Tamken yarım olmak gibi bir şeydir.
Ta... şuram hisseder yangınları...
Çığlık barikatlarım yıkılıverir sonra.

Alışmak sana dostum;
Alışmak gül gibi diken olmak,
Açık kalp ameliyatları gibi acı-
Acı bir bakışta kilitlenmek gözlerine-

Gözlerine bakmak dostum
O eşsiz gözlerine bakmak-
Sen de bakıyorsun ne masumca!
Bir görsen kendini gözümde,
Ah bir görsen dostum, bir görsen.

Alışmak sana dostum;
Alışmak kül gibi savrulmak rüzgara,
Gül gibi solmak...
Sen, evet sen, sen öyle bir gidersin ki,
Gözlerin ben de kalır.
Hem öyle bir kalır ki;
Hıçkıra hıçkıra ağlama krizleri
Hazine kalır bana.

Ah be dostum, ah ki ne ah...
Geride bir ben kalırım sanma.

Alışmak dostum alışmak,
Yolun bitimi sanma.
Tekrar kavuşacağız gözden uzakta...
Benim sevgili dostum.

Meral Meri
27.12.12.İstanbul

💙🌾


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder