Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

30 Mart 2017 Perşembe

Meral Meri/Deniz Fenerine Yolculuk/Başka Bir Ülkeden Gülümserken Sana



Beni hatırla:
Ben günü bir güneş batımında.
Ve nilüferlerin su içinde
Ve üstünde tıpkı bir balerinin danş edişi gibi izle onu
Ve anımsa beni...
Biliyorum, bir adamın elini cebine salt hoşluk olsun diye arada attığını.
Biliyorum, bir evin denize hiç yaşlanmamış gibi bakışını.
Biliyorum, bir bayram gibi bayrağımın dalgalanışını.
Beni hatırla:
Sen günü bir sabah güneşinde.
Ve masada duran beyaz bir vazoya konmuş çiçekler gibi,
Sana bakarken nasıl da pembe şekerler gibi sevimli oluşumu.
Anımsa beni...

Meral Meri/Deniz Fenerine Yolculuk/Başka Bir Ülkeden Gülümserken Sana

31.03.17.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder