Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

31 Mayıs 2019 Cuma

Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar /Değirmen Vardı Fakat Un Yoktu


En çok değer verdiklerimle vermediklerim arasında hiçbir fark yoktu...
Buna maalesef sen de dahilsin.
Sana itaat eden bir eş olamam;
Çünkü benim iradem -aklım yıllarca savaştı bu bataklıkta...
Bir prens çıkıp "bana tabi ol" demesi, beni mutlu insan yapmaz.
Ancak o da sömürüye dahil olmuştur demektir bana göre...
Onun için sen, bana hep bir parça kırılıp, bir parça da seveceksin-
Ve bir parçan öfkelenecek ve vs, olacak her şey.
Belki de artık bırakman gerek- bu gereksiz şeyleri!
Ve "biz" yapmamız gerekiyordu gölgede kalan- gerçekte ise görünmeyen bizi.
Bu gördüğün kargaşa bize ait değil...
Hüzünlü bir gonca gibi, eğemeyiz her fırsatta herkese karşı bu başı biz.

Meral Meri/ Eski Yel Değirmeninden Notlar /Değirmen Vardı Fakat Un Yoktu

29.05.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder