Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

5 Mayıs 2019 Pazar

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Saray Kınası

Sevdaya tutulmuş eski bir yapraktım ben;
Körler ülkesinde ölü ve çıplak dolaşan.
Hiç kimse berrak durmuyordu karşımda...
Olsundu -bitsindi her şey!
Israrla bana tuzdan bahsediyorlardı;
Oysaki ben, tarihe yolculuk yapmasını bilirdim-
Bilirdim elbet...
Bir elimde kağıt helva bir elimde güllaç...
Ve uçsuz bucaksız zenginliklerle doldururdum heybemi.
Varsındı kimseler bilmesindi-
Bilmesindi memnuniyetlik oyunlarımın sırrını.
En nihayetinde-
Aşka tutulmuş eski bir yapraktım ben.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Saray Kınası

 Artist: İman Maleki (Memory of that House, 2001)

06.05.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder