Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

29 Mayıs 2019 Çarşamba

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Ayrılık Penceresi

...
Hayır ,hiçbir korku yok
Ne konuşmak anlatır beni
Ne susmak
Bundan böyle ne geceyim ne gündüz
Seyirlik bir sergiden çıkalı oldu epey bir zaman
Düşün ki canım acıyor ve bir dakika sonra gülüyorum, ya da ona benzer bir şey oluyorum
Bu şu demek: karanlık- kapalı bir zaman kapandı
Ayyuka çıktı tüm dehlizler; işte kepazeliklerimiz
Dün buydu, bugün de bu, yarın da bu olacaktır demek
Niye diye sorma
İnsan bildiğini sorduğu zaman; iblisin kahkahaları kaçacak delik arar
Ayıklamakla ayıplamak ahlakımı zenginleşitirmedi
Tam tersi için de bu böyleydi 
Kısacası lafım bundan ibaret
Ne doldum ne taştım
Ne tuz ne tatlı
Bundan böyle ne geceyim ne gündüz.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Ayrılık Penceresi

30.05.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder