Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

26 Mayıs 2019 Pazar

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Rüzgârın Mirası


Sessizliğimi bozmuyordu rüzgâr
Hayır, o beni sakince dinliyordu...
Uğultusu içine alıp okşuyordu yorgunluğumu.
Kendi yansımama yakınlaştırıp
Uçuşturduğu o yaprakların peşinden gitmemi-
Onları toplamamı
Ve biriktirmemi istiyordu...
Kulağıma fısıldamıştı bütün sevgisiyle bunu.
Onu duymuştum.
O, kederli yüzlere bülbül otlarının sırrını dağıtan
Bir miras verendi.
Hayır, o beni dostluğuyla onurlandırmıştı.
O beni tutuyordu;
Fazla uzaklara ait hislerime esir etmiyordu.
Ve benzersiz- benzerliklere de öyle.

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim /Rüzgârın Mirası

26.05.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder