Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

15 Mart 2020 Pazar

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri


Bugün seni çokça düşündüm Muallâ,
Arnavut kaldırımlarda yürürken ben bunu çok sık yaparım, bilirsin.
Ve yine bilirsin ki; ben bağımsızlık için yaratılmışım.
Sarmaşık limanına geldiğimde bir Yunanlı kız tanıdım;
Adı Katerina, bana "Yabancı değilim, şu karşı kıyının kızıyım." dedi.
Ama neden o hüzünlü şarkıları hep yüzüme yüzüme söylüyordu?
Tamam, ölüm dünyada yaşar...
Bunu bana hatırlatmasına ne gerek vardı?
O Yunanlı kıza oracıkta küstüm Muallâ,
Çünkü uçurumlardan aşağı vaktiyle fazlaca baktım ben...
Biraz da başkaları baksın istedimse suç mu,Muallâ?

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Üçüncü Gün Şiiri (I)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder