Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Temmuz 2011 Perşembe

DÜN GECE GÖLGELER'DE BENİ DÜŞÜNDÜM

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
Vijdanlı oluşumu terazilendirdim
Kötü yanımıda
Bakındım etrafıma nelerim vardı ve yoktu

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
İçselliğime yolculuk ediyordum
Çok karanlık be kardeşim:zifiri karanlık
Git gide biliyorsan,yürümek zordu

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
Yok olma pasına gidişlerimi
Aslında hiç bir yere gidememişim bunca yıl
Bir aldatmaca kendimce siyahta kalış

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
Nefes alış verişlerim hızlanıyordu
Kaçış gibi
Kovalamaca hatta bulmaca gibi

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
Aldatılmışlıklarımı
Veda edişlerimi
Yeniden doğuşlarımı;En çok ta gölgede kalan yanımı düşünmekle meşkuldüm

Düngece gölgeler'de beni düşündüm
İnatçı yanım aslında palavraydı
Hoşnutluk yanım aldatıcı ama zor olandı
Ben zor olanla dansa tutuştum

Dün gece gölgeler'de beni düşündüm
İmla hatalarımı:)
Boşverişlerimi;Mum olup erimek yerine Güneş olup yeniden yeniden doğmayı yeyledim hep
Ve artık ben oluşumu beyaz masalarda kutladım;En masum çocukluğumu aldım yanıma.
___MERAL&MERİ___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder