Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Temmuz 2011 Perşembe

MÜKEMMEL MÜZİK KUTUM

Çevir düğmesini
Çevir ki yaşanmamışlıkalrı efsaneleştir
Balerin kız'ı görüyorsun !Mağrur dans edişini?
Mükemmel müzik kutum

Yırtılır perdelerim
Sahnelerim kırık dökük
Yenilmezlik yenilik getir
Mükemmel müzik kutum

Gururum karşısında ceketimi ilikliyorum
Bu mavimtırak renkler beni onure eder
Periler uçuşuyor göğe doğru melodiler
Mükemmel müzik kutum

Şatolarda balolar düzenleniyor
Kül'kedisi  geç kalmış
Bir bal kabağı elinde...
Mükemmel müzik kutum

Sarı ışıklarım cebimde
Balerin kız bilet gişesinde
Opera sahnesinde bir çığlık
Mükemmel müzik kutum

___Meral&Meri___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder