Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Temmuz 2011 Çarşamba

___KONTESİN KIZI___
Upuzundu saçları
Kıvırcık,bukle bukle idiler
Gözleri bir çöl ahusu gibi;
Ürkek bakıyordu...

Kontesin kızı,o zengin bakışlı
Ben fareli köyün kavalcısı gibi;
Hem öksüz,hem de güçsüz
Alamam ki,bir armağan bile

Ah fakirlik mi, beni ezen?
Yoksa öksüz ,bakışlarım mı?
Avluda gördüm ilk kez
Beyaz güller ile  ,eyleşiyordu ne güzel!

Sonra beni fark etti
Bahçıvan elbisesi gibi baktı bana!..
Kontesin biricik kızı,kimdim ki ben...
Ah ben haddi mi, bilmeliydim...

Kadife gibi bir de sesi vardı;
Hayranlık ,uyandırır derece de
Bahçe kapısına ,At arabası yaklaştı;
Bu gelen prens ti...
Ben fakir,fukara gönlüme aldandım.
  ___Şair  Meral&Meri___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder