Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

21 Temmuz 2011 Perşembe

KALBİM ÖYLE BOŞ Kİ

Kalbim öyle boş ki
Ufacık sevgi çiçeğinde
Hemen boğuluveriyorum damıtıyorum kendimi
Tarifsiz bir acı içinde sepitiriyorum

Kalbim öyle boş ki
Çerçevelere sığamıyorum
Aslında yüreğim ölesiye çıplak kalmış'ki
Hiç bir örtü kapatmıyor

Kalbim öyle boş ki
Ve birini şuan şu saniye sevebilmek
Delicesine kusursuzca
Kaplunbağa  adımlarıyla bir ileri iki geri

Kalbim öyle boş ki
Adımlarım hep bir yerde
Adam'larım karanlıkta
Kadın'larım Kanamakta

Kalbim öyle boş ki
Kendi denizlerimde taşmaktayım
Bir adımda boğuluyorum
Ne bir imdat diye biliyorum nede can simitleri mevcut

Kalbim öyle boş ki
İki adımda ceset torbalarım
Baş ucumda hiç yazılmamış mektuplarım
Ölesiye yalnızlık'la meşkulüm

Kalbim öyle boş ki
Karşımda ağlasan ağıt olsan
Yaşanılmamış çocukluğu sunarım avuçlarına
Gökyüzü ağlayan gözlerime mendillerini uzaltırmı acaba?

Kalbim öyle boş ki
Boşlukta kanatsız uçtum
Adımlarım hep bir yerde sabit
Ne ileri bir adım Ne de geri iki adım....


___Meral&Meri___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder