Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Ekim 2011 Cumartesi

BUGÜN GÜNLERDEN SEN KOKUYOR


BUGÜN GÜNLERDEN SEN KOKUYOR
-
Bugün günlerden eflatun,
İçime alıyorum tüm kumrallığını,
Ve günceme katıyorum sevinç gözyaşlarımı.
Az daha tükenerek sen de yaşlanıyor hayallerim.
Bugün günlerden sen kokuyor;
Daha bir lilalaşıyor ellerim,
Tutabilmenin heyecanını gölgelerime bırakıyorum.
Bugün günlerden sen geçiyor,
Kalbimin kırlangıç sürüsünü topluyorum;
Az tahammülle.
Biraz sonra sana uyanmanın sevdasına;
Aşkı sunarak uyanıyorum.
Daha çok gülümsemeler topluyorum kucaklarıma,
Bugün bitmek bilmeyen eflatuna altın seriyorum;
O kadar mı değerli,
Bozgunlaşıyorken kendimle.
Sen beni bulup bana getiriyorsun,
Kendini kaybederek bugün eflatuna boyanıyorum,
Sevdaya giyinir gibi,
Daha bir sen oluyorum,
Daha bir sen kokuyor nefesim.
Hayatımın ta iç rengine bulanıyor eflatun bakışların,
İzliyorsun beni uykularım daha bir güzellik kazanıyor bakışlarında;
Ve izliyoruz bizi cam kavanozlarımızda gülümseyerek,
Övgüyle sevişiyor bedenlerimiz,
Bugün günlerden biz oluyoruz;
Daha bir yaslanıyoruz sırt sırta,
Seviyoruz bir gün gibi birbirimizi,
Bugun biz oluveriyoruz eflatunlarda kucak kucak,
Tüm sıcak cennetimizle buluşur gibi.
Meral Meri
/22/10/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder