Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

16 Ekim 2011 Pazar

"MAVİ BAKAN GÖZLER"


İlk bakış'tı beni sana getiren
Seni benden alan 
Tam üç kişiydin sen oracıkta
Ben iki kişiydim senden uzakta
Aramız da konuşmalar oldu
Aramız da kah kahalar oldu
Bakışlar oldu ama biz olmadık...


Mavi bakan gözler
Rüzgar vardı aramızda senden bana gelen
Sıcaklık vardı aramızda benden sana gelen
Sadece bakışlar vardı senden bana sunulan
Başka başak'lar vardı aramızda
Başka yonca'lar...


Mavi bakan gözler
Ertesi günkü hayyaller
Bir adım dönüşler 
Yüz adım gidişler vardı aramızda
Suskunluk diz boyu,belkiler çoktu
Yaşanmamışlıklar vardı
Yaşananlarsa çok uzaktı bizden


Mavi bakan gözler
Bilmeceli diller
Sessiz film gösterileri
Bir de sigaramızın dumanı vardı bizde
Ve ben gittim sen kaldın 
Sen gittin ben vardım
Bir yaşamdı o anki izler...
Şair Meral&Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder