Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

16 Ekim 2011 Pazar

____SİZSİZLİK____

Bir şeylere kızgın gibiyim bu gece,
Sanki sessizliğime gebe gibi,
Çığlıklarımı tutar gibiyim,
Bilmem neden sessizim siz gibi?
İçki içer gibi aylaklaşma derdindeyim,
Ayılmak gibi kavgalarımda yok hani,
İzliyorum sizsizliğimi,
Kayıkçıların başı belaya girer gibi ,
Bekliyorum bende, imdat çığlıklarımda ki,
Kurtarıcı seslerimi,
Az kalınmışlığımla övünür gibiyim,
Arka mahallenin gizemli ayak izleri;
Daha bir boğuyor, beyhudeleşmiş halimi,
Sizsizleşiyorum kahfenin acı tadında,
Ama yok ayılmak yok!
Dahada sarhoş oluyorum sizsiz yanımda,
Masal okuyan çocuk sesleri yükseliyor;
Kuytu köelerime ,
Sizden haber yok,naralar atıyorum,
Kapılarınızın kilit seslerin de,
Kapılar gıcırdıyor ,susuyorum pas tutmuşluğunuzda,
Birleşmek gibi çabamda yok hani sizsizlikle,
En bezgin yanımıda, alarak yol yol gidiyordum ,
Daha bir uzaklaşarak sizsizliğe doğru,
Günler kovalıyor ardım sıra, bensizliğimi över gibi sizlere;
Ve her biri yok oluyor sarhoşluğumuzda,
Kalplerimizin masumiyeti kaçar gibi uzaklaşıyor,
Sizce göre ,kırmızı geceler dalıyor alem,
Bana göre sarhoşluğumuzun rengine bürünüyor,
Sizsizlik adı!..
___Şair Meral&Meri____
/16/10/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder