Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

16 Ekim 2011 Pazar

İKİ AŞKIN ARASINDA KALDIM


İki aşkın arasında kaldım
Biri sana aşık değilim gururum;
Diğeri evet sana aşığım ama söyleyemem gururum
İki kişi olmak nedir?bilirmisin sen?


Düngece,hatta sabaha karşıydI , rüya gördüm
Evet seni gördüm,kişi düş görmekten korkarmı ?
Ben korktum!
Hani rüyaların tersi çıkarmış, hurafesi beynimi kemirdikçe ürktüm....


>dedin ve tebessüm ettin
Uyandım ve zihnim boştu,sonra sen geldin doldun,doldurdun beni
Sabırlıydım boş bir sabırdı,taş yerinden oynadı...


İki aşkın arasında kaldım
Biri  bakışlarımın,diğeri esir düşüşümdü;
Aklım,kalbimle git geller yaşıyordu,
Ağrıyordu,sancıdan geberir gibi. 
Şair Meral&Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder