Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

4 Nisan 2012 Çarşamba

BENİM SEVGİLİ DOSTUM

İstasyonda ki tüm inen yolculara
Dikkatle baktım ,
Ama o ,inen yolcuların arasında yoktu ;
Bekledim insan ömrümce bekledim,
Sanırım bu yeterli değildi..

Onca zaman geçmişken aradan,
Mevsimlere inat hala ilk günkü gibi
Beni heycanla karşılamıştı .
Sanki hiç ayrılmamıştık
Ve zaman oracıkta donmuştu hafızalara inat.


Şimdi ben gittim,
Tekrar geldim ama sen yoktun.
Var olan bir şey vardı
Seni ne zaman hatırlasam ,o hatıralar
Beni alt üst etmeye yetiyordu;
Çünkü zaman zaman,karşıma okadar canlı çıkıyordun ki,
İçimden bir şeyler kopup sana ulaşıyordu.

Şimdi hatırlamıyorum kaç zaman geçtiğini;
Yıllar geçti bunu biliyorum.
Sen en iyi dostumdun ..
Bir gün seninle yeniden kavuşacağız
Ve sana söz veriyorum
Seni sevdiğim gibi seveceğim yeni seni,
Benim sevgili dostum...
__Meral&Meri__
  29.03.12.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder