Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

14 Nisan 2012 Cumartesi

-YOK İŞTE-

-YOK İŞTE-


-

Zamanın aktıtığı bir yerdeyim
Sadece uyuyorum sessiz ,sakin uyuyorum,

Zaman akıp gitmekte ,nereye gitmekte?
Meçhule yollanmış ömrüm,bense uyuyorum sadece

Uykusuzluk derecesin de hem de,
Öyle paranparça ,bitap halde uyuyorum ,

Uyutuluyorum aslında,kanıma ,
Kalbime ,tüm hücrelerime varana dek uyutuluyorum.

Aslında gözlerim hep açıktır ama
İşte gel görki,gölgelerdeyim ,sislerdeyim

Bulunmamacasına bir yerlerdeyim
Lakin adını ben bile bilmiyorum,nerdeyim?

Bir şeylere susadım hemde çok ama yok,
Yok işte anlasana ,anlaşılamayan bende yok yok..

Zamanın içinde ücra bir yerde ben,
Bensizlikten çıkmak için savaşan yine ben,

Hep hep,ben ama yok işte,
Yoksul bir gramafonun gıcırdayan sesi gibi yoksulum anlasana!

Kimsecikler geçmez burdan ,bilirim geçmez
Geçseydi ömrümün geçtiği yerlerden ,namelerden,sesten

Hatta sessizliğimden bile geçmezmiydi?
Ama yok ,yok işte..

Anlamsız pek çok anlamsız sayfalardan ibarettim,
Kişiliğimden ödün vermeye vermeye ,ne çok ıssızlaşmışım ben

Ahh...ben ve bebekliğim,emekleyişlerim..
Biride çıksın be!

Çıksın ki,desin varlığınla ihya ettin beni
Ama yok,yok işte anlamısız bir düşüncede kaybolmak bu olsa gerek.

Çırpınmakmıdır hayat?
Mücadele etmekmidir?

İkisi olunca çokmu bizdeyiz?
Kaybolmuyormuyuz yani?

Pis palyaço'nun dediği gibi
"Dünya'yı kirletenlerin kefenleri de kirlidir."

Tıpkı vijdanımızın kirliliği gibi.
___Meral&Meri___
    14.04.12.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder