Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

11 Nisan 2012 Çarşamba

NOEL

***Noel akşamı kar yağıyor***
*** çatılardan düşüyor camlara***
***Kız kardeşim ve yavru köpeğim tatlı uykulara dalıyor***
***Kar şiddetini arttırdıkça daha heycanlanıyorum***
***Sislerin ve Yıldızların içinden zil sesleri duyuyorum***
***Yada duymak hoşuma giderdi***
***Düşlüyorum Geyikleri Ve Noel babayı***
***Dahası bu yıl istediğim hediyeyi düşlüyorum***
***Karşı kaldırımda****
*** Sokak lambasında binlerce kar taneleri düşüyor***
***İzliyorum düşüşlerini ve kayboluşlarını***
***Bu yıl bir yaş daha büyüyorum***
***Tam sizin yaşınıza basacağım***
***Ve her zaman Noel babayı düşleyeceğim***
*** Natalis Doğum günüm Güneşle ısınacak***
***Yeni haberler duyacağım***
***Kutsal gece yer yüzüne inecek***
***Ve advent dönemi yıldızlarla süslenecek***
***Hazırlıklar incilerle pekişecek***
***Şekerler açılacak***
***Mumlar yakılacak,yirmidört pencere özenle açılacak***
***Kale'den Nikola'ya sesleniş gönderdim***
***Dev çorapları ,şömine başına astım***
***Kuzey kutbuna selam yolladım***
***Hadi Noel baba güldür,gülümset bizi***
***Meral&Meri***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder