Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

29 Mayıs 2018 Salı

Kazım Koyuncu - Ben Sadece

Ben her şeyin gençken yapılacağını düşünüyorum:
Belli bir yaştan sonra hayatla birebir bağlantı içerisine girdikten sonra o hayata bir şey katamayacağımızı düşünüyorum.
Bu biraz ağır bir konuşma olabilir ama; işte askerliğini bitirmiş,evlenmiş,iş sahibi olmuş, bir işte çalışan bir insan ...
Kötülemek açısından asla söylemiyorum.
Bu sadece durumla ilgili söylüyorum, risk almaz.
Çok böyle bağımsız, çok acayip fikirler kurup onun peşinden gitmez.
Oysa hayatı bir ileriye götüren şey hayallerimiz-hayallerimizi gerçekleştiren şeylerde cesaretlerimiz.
Gençken insan cesur olabiliyor.
Bu anlamda üniversiteliler,liseliler hatta daha da küçük olan insanlar- çocuklar...
Ben onların hayatlarını çok önemsiyorum; çünkü hayat oradan yeni bir şekil alabilir.
Onların fikirlerinden,onların yanlışlarından ve doğrularından hayat bir yere ulaşabilir.
Yetişkinlerin doğrularıyla- gençlerin yanlışları arasında çok büyük bir fark yok yani.
En kötü olasılıkla yetişkinlerin yaptıkları doğrular kadar önemlidir gençlerin yanlışları.

Kazım Koyuncu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder