Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

10 Mayıs 2018 Perşembe

Meral Meri / Bulut Kümeleri Btimsiz


Uzaklarda hayal meyal insanlar görüyorum
Bir tarlanın sırrından çok uzakta
Bir avuç toprağın içinde elleri buruş buruş
Saygısızca -hürmetsizce, alavereden dalavereye uzanp giden eller
Bir fidanı dikme telaşesiyle çırpınıp dururken
Hayal meyal insanar görüyorum
Alışkanlıklarını bir beceri edasıyla öpüp koklayan
Tohum dikmekten habersiz
Balık tutmaktan habersiz
Fidan dikmekten habersiz
Yardıma hiç ihtiyaç duymayan
Çok şuurlu, çok bilgili
Çok tecrübeli ,çok doğru insanlar görüyorum
Görüyorum onları ve yetinmiyorum
Ses veriyorum "Sesimi duyan var mı?"
Sonra uyanıveriyorum
Bir ağacın gövdesi sağımı -solumu gıdıklarken
Uzaklarda belli belirsiz insanlar görüyorum
Evet, bu bir töhmetmiş
Yoksa burnumun ucunu görecek vaziyette bile değilim (!)

Meral Meri / Bulut Kümeleri Btimsiz

10.05.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder