Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

8 Mayıs 2018 Salı

Meral Meri /Yeni Hayatlara Limon Çiçekleri Verilir

Şimdi bütün zamanlar benim...
Annesinden ayrılıp...
Ona yeniden limon çiçeği açan da benim.
Sırra kadem bastım, yitirdim ne varsa
Çocukluğun o esmer saçlı örgüsünden...
Ama öğrendim, delirmenin kumral kuşları nasıl uçurduğunu.
Ve nasıl çıldırılır yok olurken sarışın bir yosmadan.
Hele sen buna gençlik dizgisi de,
Ben onu birinci sınıf baskıya sunacağım;
Annenin bir hiç uğruna gitmediğini,
Babanınsa bir sahtekâr ve de bencinliğini,
Kardeşliğin nankörlükten ibaretini,
Aşağılık herifgilerin o çok talepkkâr kadın kullanışlarını,
Aldım yanıma...
O şimdi kara kaplı bir kitap.
Ama ben onu sil baştan yazacağım.
Ki siz başlangıcın körlüğün, kötülüğün, oyun içinde oyunların;
Din-iman deyip iş götürenlerin o kirli kazançlarıyla,
Yalan-yanlış şiirleriyle,
Oturup susmak zorunda kalmalarınızla,
Uykusuz gecelerinizle,
Bozulan sağlığınızla,
Çalınan hayatlarınızla,
Biz sizinle tanışmıştık ey sevgili aşk,
Ey sevgili iyilik,
Ey sevgili hürriyet,
Hep ama hep bir velveleyle(!)
Gerçeği yalnızca gerçeği anlatarak yaşamaya
Ben birinci sınıf bir baskı sunuyorum şimdi;
İşe yarasın ya da yaramasın,
İçimdeki güçten söz ede ede ,dem vura vura,
Yok ola ola ,nasıl var olunur göstereceğim seni
Bu çirkef dünyaya!
Çok sıradan olacağım sana söz  veriyorum;
Çünkü en iyi yaptığım tek şey yalnız budur.
Ha bi de ben eskiler alıyorum, aklınızda olsun!

Meral Meri /Yeni Hayatlara Limon Çiçekleri Verilir

09.05.18.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder