Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Şubat 2019 Pazar

Kidding -Jim Carrey

Ebeveynleriniz sizi hak etmiyor.
Etmiş olsalardı Los Angeles'tan Pekin'e kadar okyanusun üstü plastikten
bir köprü haline gelmiş olurdu.
Sularımızda bu kadar kurşun varken ne içeceğiz peki?
Portakal suyunda çok şeker var.
Süte o kadar çok hormon katıyorlar ki kızlar daha sekiz yaşına girmişken "halaları geliyor."
Pis Köpüklü'yü tampon kutusunun üstüne koymamı istiyorlar.
Ennui'nin antidepresan satışı yapmasını istiyorlar.
Sizler narsisizm ürünüsünüz. Ebevynleriniz sizlere bakıp kendi ölümlerini görüyor.
Sizden, ya onlara verebileceğinizden daha fazlasını ya da daha kötüsü, hiçbir şey beklemiyorlar.
İstatistiklere göre birbirlerinden nefret ediyorlar.
Okumayacakları kitapları sizlerin okumasını istiyorlar.
Sizler alabalık hayvanısınız.
Ebeveynleriniz her zaman, sizi seviyormuş gibi yapmaya yetecek kadar sevecekler sizi.
Bu yüzden size oyuncak bebek alıyorlar.
Siz de numara yapmaya alışabilin diye.
Ebeveynleriniz sizi ihmal ediyor. Benimkiler etti, sizinkiler de ediyor. Her gün.
Bunu biliyorum çünkü sizi benimle bırakıyorlar.
Bana inanıyor musunuz?
Bir daha programımı izlerken annenize ya da babanıza seslenin.
Yanıt veriyorlar mı? Hayır.
Elbette vermiyorlar. Sizden kaçıyorlar.
Anneniz diyet kolayla birlikte bir avuç antidepresan içme peşinde.
Babanızsa dışarıda şişelerce içki içip kendi içini boşaltıyor.
Sizi seviyorum; beni televizyondan ziyaret eden dostlarım.
Ama ben sizin babanız değilim. Olmamalıyım da.
Ben oğlumu öldürdüm: Onu dinlemedim. Bu yüzden o da beni dinlemedi.
Meğerse çok iyi bir konuşmacıyken, berbat bir dinleyiciymişim.
Neden dinlemedim? Çünkü ben de bencil olabiliyorum.
Onu gerçekten dinlemiş olsaydım kendi kusurlarımı, kendi öfkemi duyardım.
Onun kusurlarına değinmek için, önce kendi kusurlarımı kabullenmem gerekirdi.
Onu dinlemiş olsaydım belki o da beni dinlerdi.
Belki ödevlerini yapardı. Belki emniyet kemerini takardı.

Kidding -Jim Carrey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder