Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

1 Şubat 2019 Cuma

Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Rüzgar Gülü Ve Yay

Konuşacak bir şey bulamamıştım
Ölçülemez o zaman parçasının içindeyken;
Halbuki ben karlarla kaplıydım,
O kanlı sokakta yaşarken bile
Sahi ben kimdim,
Bir Pigme olmadığım kesindi.
Ama kimdim işte?
Bir avcının kralına takdim edeceği
Ama sonra düşüp boynunu kıracak olan bir karaca mıydım?
Çıkışlarım hep kısa bacakla -
İnişlerim de hep uzun bacakla mı olacaktı?
Hayır hayır,bana artık öyle bakmayı bırakmalısın kırmızı çatılarından;
Ben bir söğüt ağacının yalnızlığını anlatmak istemiştim sadece...
Ölçebilir misin bu zamanı -arnavut kaldırımlarımda yürürken?

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Rüzgar Gülü Ve Yay

02.02.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder