Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

8 Şubat 2019 Cuma

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Ne Yakaladımsa Onunla Oynadım Dememeli İnsan

İzledim güneşi sık sık
Bazen unutup onu dalmışım ben bir denize
Ve toplarken kır çiçeklerini
Başımı kaldırdığım zaman
Gördüm ki; bir batış var ufukta
Gel de şimdi seyret güneşi
Az sonra sönecek olandan vazgeçip
Bakmalıyım dedim daha da derine
Mademki, elimde bu var şimdi
İzlemeyi bırakırsan
Tut tutabildiğince ne varsa derinde- izle onu
Ama bu kez vazgeçme dedim cancağızım
Ah kendime
İnsan ki; seyir ve izleme karşısında
Doğurabildiği kadar doğurmalı aşkı
Unuttum onu- kusura bakma,dalmışım dememeli cancağızım
Ah kendine!

Meral Meri / Kendi Derinliğimin Ötesine Gittim / Ne Yakaladımsa Onunla Oynadım Dememeli İnsan

09.02.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder