Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

24 Şubat 2019 Pazar

Meral Meri /Mavi Masalımın Yeşil Kırıntıları / Kırmızı Bereli Yeşil Hırkalı Kıza


Sana böyle baktığım zaman aşkın inancını düşünürüm hep; çünkü sen bana o küçük kelebeklerin o ilk günkü heyecanlarını ve mutluluklarını hatırlatıp da onlar gibi beni yaşatan tek insanımsın.
Ve seni her üzgün gördüğümde ise tıpkı yaşlanmış bir bebeğin ruhundaki o sevdiği şeyleri tutkuyla koruyup kollarken onları var gücüyle savunurken bulurdum yine de seni.
Ve bunlar -bunlar da beni çok mutlu ederdi.
Çünkü sen hayatımda tanıdığım en canlı en içten en sevilesi mutluluk ve gözyaşının anlam ve değeriydin.
Evet, işte tam olarak bunları söylemek istemiştim ve sanırım sonunda da söyledim...
Söyledim değil mi?

Meral Meri /Mavi Masalımın Yeşil Kırıntıları / Kırmızı Bereli Yeşil Hırkalı Kıza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder