Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

20 Şubat 2019 Çarşamba

Meral Meri / İdare Lambasının Hikayesi

Lambadaki aşkı düşündüm bir gece yarısı;
Hürmeti vardı karanlığa,
Cılız yanışı bundandı.
Derdini sorunca da: "Tasamın fitili konuşur; sen az sesetme hele." deyiverdi.
"Hırt dedi pırt" dedi. Yine de hürmeti vardı karanlığa.
Aradaki mevzu nedir,bu bağ nereden gelir diye düşündüm durdum...
Baktım ki karanlıktayım bir saman çiçeği gibi
"Cılız mılız yansak da bize de aşk gerek vesselam" demesin mi lamba
Lambadaki aşkı düşündüm...
Ama artık vakit bir gündüz yarısıydı...

Meral Meri / İdare Lambasının Hikayesi

21.02.19.İst.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder