Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

6 Mart 2021 Cumartesi

Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Farklı Bir Gün Olması Dileğiyle


Ah zavallı geleceğim benim, sen şimdi bir fasulye tanesinden başka nesin ha?

Söyle bana, tencerede misin, yoksa pencerede mi?

Ay ışığı gibi, ayın ta kendisi gibi, ve yıldızlar gibi...

Ve o değerli toz bulutları gibi, onların arasında dolaşıyor musun şimdi, söyle bana?

Gece, bana eşlik ederken; çalılıklardan çıkan o seste milyonlarca kez senin gibi kaybolduğumu biliyorum.

O zamanı, tıpkı senin gibi yaşadığım zaman, bana eşlik eden gece gibi, o cansız rüzgarla seviştimi de biliyorum.

Tıpkı senin gibi, senin o ıssızlığına düşen o izdüşümleri gibi; ne sahipliyim, ne de sahipsizim.

Bırak beni, kendini de bırak, o gelecek olan zaten gelirdi, gelebilirdi, gelmeliydi de, diyebilmeli umut.

Ama kişi bunu yalnızca o aynalar karşısında söylemelidir.

Aksi halde bir kıymeti yok geleceğin.


Meral Meri /Söğüt Ağacının Gölgesinde / Farklı Bir Gün Olması Dileğiyle


06.03.21.İst.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder