Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

27 Eylül 2011 Salı

BAŞKALAŞIYORUM

BAŞKALAŞIYORUM

Başkalaşmak neydi ,
Zalimce miydi?
İylik perisi miydi,
Neydi?
İyi- güzel,çirkin
Şanslı -şanssız;
Parlak, ışık ,karanlık, loş sokaklar mıydı?
Neydi başkalaşmak?
Bir bardak sıcak çay kokusu?
Hafif karanlık bir irkilti,
Yazmaktayım kendimi,kendimizi!..
Bardaktan bir yağmur boşalmaktaydı;
Açtım pencereyi içeriye yağdılar derler,
Kapatsam dinecek yağmurlar gidecekti,
Dertler bitecekti,zincirler kopacaktı,
Başkaldırışlar ile başkalaşmakta yararlıydı,
Yanmak neydi bilemedim,
Yanan kimdi göremedim!..
Ah o, işte o gitti ,herkes gitmekteydi değişime!..
Kaldırımlarımda; Reyhan (efliyan)kokuları
Islanıyorum yağmur kokuları,toprak kokuları,
Kokularla başkalaşıyorum,
Ve gitmek başkalaşmanın,değişimin bir adıydı...
___Şair Meral&Meri______

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder