Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

27 Eylül 2011 Salı

İSTANBUL GÜZEL ŞEHİR_


İSTANBUL GÜZEL ŞEHİR

Bir köşesini bana armağan etti,
Kanun sesleri duyuyorum,
İstiklal caddeleri ışıklı renkli ,
Galata'nın önünden geçip gidiyorum, öyle sessizce,

İstanbul güzel şehir,
Karaköy'den iniyorum çok aşağılara süzülerek,
Geçip gidiyorum ,bir soluk Eminönü...
Balıkçı kahvesi diyorum ben...Eminönü kalabalık...

İstanbul güzel şehir
Kadıköy,Üsküdar salınıyor eteklerimde,
Denizin köpüklü dalgası gözlerimde salınıyor,
Kızkulesi içimden geçiyor,daha bir başkalaşıyorum...

İstanbul güzel şehir,
Yitik aşkların kenti.
Anneler ile Baba'lar ile dolduruyorum içimi,
Çocukların sesi geliyor....ne çok ağlıyorlar,gülüyorlar başkalaşıyorlar sen de...

İstanbul güzel şehir,
Bir köşesini bana armağan etti,
Süleymaniye camii bir başka bakıyor,
Sarıyor sarılıyordu adeta ,gel dercesine bana.

İstanbul güzel şehir,
Çengelköy'den salınır sarmaşıklar,
Beyler geçti-Beylerbeyi'nden akşamüstü...
Halil Cibran, dizeleri dolanmış dilime, "giysi" de "gezgin" de yeter.

İstanbul güzel şehir,
Temmuz akşamları daha bir güzel,
Ilık yaz mevsimi üzerine alır bizi,
Bir köşesine yaslanır ışıkları bu şehr_i İstanbul bir başkadır.


(Meral Meri)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder