Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

27 Eylül 2011 Salı

_ "ஜஜ"____GECE VE SEN_____ "ஜஜ"_

_ "ஜஜ"____GECE VE SEN_____ "ஜஜ"_

Gece yer yüzüne indiği vakit,
Gök yüzünde,yıldızlarını sergliyordu,
Gecenin çeşm_i siyahında,
Sen ışıl ışıl bakıyordun, gözlerime,

Gece ve sen ,dile geliyordun bende,
Ben seni buldum ,kayıp boş sokaklarımda,
Sen bana gece geldin,muhtaç bir kalp ile,
Sen benden bir şafak vakti gittin,ben bittim bittim o an!..

Ah ulan diyorum kadere, hiç isyan etmeyen ben;
Bu gceleri,artık sen yoksun ya ,
Meçhul gezgin,işte ben ben koca dev kral,
Ediyorum isyan, bu sensiz geceler de,

Gece ve sen,
Papatyalar sarıyor, beş bir yanımı da;
Yanıyorum yakıla,yıkıla dört köşe olamıyorum sensiz,
Ah ulan ah ,dizeler mi anlatır seni,


Yoksa mısralarmı?
Bence hiç biri, derman değil,
Ve hiç bir kelam, sen kadar yakın değil di bana,
Yine de özlüyorum,haddim olmayarak seni,

Yinede yenilenmek istiyorum,
Gece ve sende!..
Tutsan yine elimi?
Yine sevsen ya ,hesapsızca beni...

Biliyorum gündüzler ayırıyor bizi,
Yoksa gecelerin, herhangi bir suçu yok sevgili...
Gece ve sen,
Benim bağım ,ve bağlana bileceğim ,

Tek satır dizeler, bu masum saatlerin kölesi işte...
Söylesene sevgili,ben kime ne ettim ?
Kime ne ettim de ,beni sensizlikle cezalandırdı bu zalim kader...?
Gece ve sen;

İki kadeh yan yana ,iki mum yan yana ,
Hatta ve hatta iki sigara yan yana oluveriyorda,
Bizim iki kalbimiz neden ,hidayete erişemiyor?
Nedeni açık diyorsun sevgili....sus söyleme;

Ben biliyorum o nedenlerin, mahkumu değilmiyim zaten?
Zaten saatler geçmiyor sensiz,
Ve karanlık yaklaştıkça umutlanıyorum sevgili,
Sen belki gelirsin diye,gelirsin de ışık olursun yarım yamalak geceme...

Gece ve sen,
Sen sen sen diyorum da,
Bir türlü biz biz diyememek can yakıyor,yıkıyor!
Ahh ahh derin bir ahh daha koparılıyor içimden...

Sen bana bakma sevgili,
Geçer bu acılı hal ve haraketler,
Sızarım sensiz gecelerin içine ,
İçine girerim sen diye,

Kime gitsem yasak,kırık dökük viraneleşiyorum,
Sesim çıkmıyor ,bir köşeye kıvrılıyor bedenim,
Bedenim aciz sevgili,
Sensizlikle damıtılıyorum,

Yine arkandan bir göz yaşı,
Yine arkamdan bin göz yaşı dökülecek biliyorum,bil!
Gece ve sen iç içe giriyorsunuz bende,
Ben marur,ürkek asalet siyahı,

Kopan bir karanlık,
Hatta karanlıksızlık,kararsızlık bende,
Dalıyorum boş sokakların ayak izlerine!
Biliyorum ki ,bu sokaklarda çok ayrılık izi geçti fitursuzca yüklemler esti,gürledi...

Ahh ulan ahh tekrar tekrarım ,dejavüleştim iyice,
Sensizlik ti beni böyle sarhoş eden ,
Bilirsin normalde ağzıma o zıkkımı almam!
Almam almasına ya,senin adını alıyorum ağzıma ,sarhoş olmam ondandır sevgili!...

Tükendik mi şimdi biz?
Tüketildimi sevgi bahçemiz,
Desene güller soldu iyice,
Eeee...susuz kaldılar vede sevgisiz...Olur dönme git !..

Gitki bitsin bende ki bu karkaşa,
Dinsin içimde ki fırtınan,
Hadi çal gündüzümü,
Çal gecemi,bir tek sen kal gitme sevgili...Ben razıyım sensiz gecesizliğe vede gündüzsüzlüğe...
_ "ஜஜ"_____Şair Meral&Meri_____ "ஜஜ"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder