Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Eylül 2011 Cumartesi

____KENDİMLE SEVİŞMEKTEN BIKTIM____

____KENDİMLE SEVİŞMEKTEN BIKTIM____

Kendimle sevişmekten bıktım!
Bedenden bedene,
Tenden tene dolaşmaktan incindim!
Yokmu bir durak ,inecek vardı şöför bey?!

Kendimle sevişmekten bıktım
Ulu dağlarda, tek başıma kaymaktan usandım,
Yığıldım bir şömine başına ,
Yazlarım hiç gelmedi masama,

Kendimle sevişmekten bıktım!
Ruhum güz güneşinde kaldı ,
Gelde kurtar beni sararmaktan!
En masum yanını al da öyle gel...

Kendimle sevişmekten bıktım!
Etrafım çok kalabalık ,
Nedir bu yarış ?
Bana gelme'nin mi yoksa?

Kendimle sevişmekten bıktım!
Avaz avaz bağırsam genede duyulmaz;
Aşk içinde aşk olmaz,
Dinliyorsun beni biliyorum,ama kulakların kapalı!..

__Şair Meral&Meri__(Not başlığı sevgili Üstadım Mehmet Hameş'eait)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder