Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

17 Eylül 2011 Cumartesi

__SEN GİTTİN ____

   __SEN GİTTİN ____

Sen gittin ya
Ceylan bakışların ,ben de kaldı yarim
Sen olmayınca,Sazımın teli çalmaz
Sen olmayınca ,hiç bir ezgi düşmez gönlüme,dilime

Hasret cümlesinin ,içimde ki,
En baskın harfiyle,
Başlangıcıyla,hasretim sana
Sensiz Gökçeyim ey yar!..

Yağmurdan sonra;
Toprak,çimen kokusu gibi yangınım sana
Sitemkar bir dille,gelmedim sana
Ama sitem dolu,adımlarla uzaklaştım sana;

Uzaklaştıkça,yakındım aslında sana,
Sen gittin,sen gittin...

 Anılar bavula,sığmaz be gülüm!
Anılar bölüşülür gülüm,
Anılar sadece bölüşülür.

Her akşam üstü,senden habersiz
Seni ziyarete gelirim,
Senden habersiz...
Sen gitmeleri seçtin;

 Ben bense,ne gidebildim
Nede kalmayı becerebildim;
Ben olduğum yer de,
Bir Ağaç kökü misali,kök saldım.

Kim bilecek içimde ki,
En derin karanlıkta,
Kalmış yanımı?
Sen gidince,ışığım da söndü be gülüm!
 __Şair Meral&Meri___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder