Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Mart 2012 Perşembe

____ al pacino ___

Çok ucuzdu unuttum ,
neyimi unuttum?
Bilmem yenilmeyi sanırım...
Sen şimdi sorgularsın beni,ama cevaplarım çalınmış,
yani anlayacağın reset çektim olmayan beynime,
dur bir saniye dur,
bir beyin vardı sanırım haa... şimdi hatırladım,
Of...oda kuş beynimdi...
Salyangoz'ları bilirmisin?
Olanr sürekli yapış yapıştırlar ve sürünürler,
işte insanlar da öyledir ,para için her şeyi yapmayı severler...
Şimdi sen diyorsunki hatırlıyormusun?
Bende diyorumki,çok ucuzdu unuttum.
Bir içki daha istermisin ?
Ben ısmarlıyorum, cebim de son bir kaç banknot daha var ,
olur diyorsun haa...
Utanmaz herif...pislik...
Para sen de hala aç gözlülük yapıyorsun;
eee..sen de haklısın böyle zengin oluyor insan değilmi?
Pardon salyangoz diyecektim;
İnsan mı dedim?
Af buyur..
Garson hey!Yenile şu içkileri...
Şimdi unutmak adına şerefe...
_____meral&meri____
/06/01/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder