Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Mart 2012 Perşembe

***Seni özlüyordum****

***Seni özlüyordum****
***Seni özlemenin öznesinide özlüyordum***
***Bahar ayları kadar şefkatli bakışlarınıda***
***Gezip dolaştığımız ve kır çiçekleri topladığımız vadileri***
***Ve dahasınıda özleyebilmenin hayalinide özlüyordum***
***Sessizleştim,içimden konuşmak ,kahkaha atmak felanda gelmiyor***
***Yemek ,su yiyor ve içiyorum ;ama sensiz manası yok bunların***
***Çünkü tad alma duyumu yitirdim sen gideli***
***Küçük, masum düşler kuruyorum***
***Belki gerçekleşir umudunu hala besliyorum****
***Şimdi Kış,bir sürü kar yağdı buralara***
***Azıcık üşüyorum, ama idare edebiliyorumda aynı zamanda***
***Sensizlik kadar ,üşümek canımı acıtmıyordu***
***Ve seni düşünüyorum ***
***Casablanca'daki yeni hayatını düşünüyorum***
***Hiç bilmiyorum ,bir fikrim felanda yok***
***Nasıl bir yer bilmiyorum****
***Tek bildiğim orda okuyor oluşun***
***Hayat nasıl devam ediyor sende, bunuda bilmiyorum***
***Beni düşünüp,düşünmediğinide bilmiyorum***
***Belkide çoktan unutmuşsundur!***
***Yada benim gibi düşünüyorsundur bizi**
***Tek bildiğim şuki, burda dağ rüzgarları arasında***
***Arkadaşsız kaldığım***
***Daha ne diyebilirimki,***
***Kocaman bir sensizlik işte, adı tam olarak bu***
***Şair Meral&Meri***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder