Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Mart 2012 Perşembe

_____ilk öpücük_____

cennetin kızı merhaba,
merhaba cennetin oğlu,
düşündüğünden daha korkunç değil hiç bir şey,
evet düşündüğümden daha korkunç olmaz hiç bir şey,
derin derin nefes al,
evet işte böyle,
şimdi daha iyimisin?
Evet daha iyi ve daha mutluyum,
adı ne kolay telafuz ediliyor değilmi?
Neyin?
Mutluluğun tabii...
Bilmem ,acı gibi eşdeğer işte...
Unut gitsin...
Unutmak bazen yaşamaktan daha zordur..!
Belki,belkide değildir,yeterince zorlaştımadıkça gayet güzel;
Gayet açık,net ...
Hadi bana ellerini ver,
peki...
Uzun zamandır hiç böyle keyifli bir gün geçirmemiştim,
ya sen?
Bende,hava çok güzel,kuşlar,kelebekler doğa bir harika...
Benim doğam,cennetim sensin ;
İşte güzel olan bu ve masum bir öpücük,
bir sarılış...
Şimdi bana sarıl ve bu anı asla zihninden ayırma bütünleş;
Bütünleş ve yanında olduğumu hep hisset ...
Asla ayırmam ve asla sensiz olmam;
Okadar güçlü değilim çünkü...
Olman gerekmiyor ,güç dediğin şey ,
tam burda ,elini yüreğine koy işte tam burası güç...
_______meral&meri_______
/06/01/2012/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder