Siyaset

Siyaset
"Bir adamın herkese benzememesi için her şeyin yapıldığı bu aptal dünyada; herhalde imkansız diye bir şey yoktur gerçeğine sarılanlara da, düşmanca bakmak o derece abes kaçacaktır." Meral Meri

22 Mart 2012 Perşembe

Bir Çocuk Sevdim

Derdi derdime eklendi,
Sevgisi sevgime
Aşkın gücünü,kudretini içime saldı
Bir bakış sevdim,içimi titreten,
Bir gamze sevdim,kaybolurum için de,
Gün batımını yüzüme sunan ,
Bir çocuk sevdim,
Aşkı için yangınları söndüren,
Yağmur olup beni kurtaran ,
Gidişlerime alışan bir çocuk.
Uzak uzaktı sevdama,
Sahra çölleri savrulur başımda,
Anlamsız alkışlara saldım onu!..
Bir çocuk sevdim çıkarsızca,
Kendi gölgemi teslim ettim bu çocuğa...
Bir gülüş sevdim,içinde mercanların olduğu an gibi
Dokunur ,avuçlarıma alır gibi
Bir çocuk sevdim kaybolur gibi
Ben sevdim çocuk gibi!..
___Şair Meral&Meri___
/11/06/2011/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder